Ljumma kvällar

Jag älskar ljumma kvällar och längtar galet mycket tills sommaren är här på riktigt. När man sitta på altanen inpå sena kvällen eller när man kan ta en härlig kvällspromme med familjen å luftballonger, de passar verkligen in på ljumma kvällar.

Igår var en sådan kväll. Helmysigt! Jag och familjen gick och köpte lite lördagsgodis, stannade till och lekte lite. Sen kom luftballongerna. Den ena landade i här i närheten så vi gick dit å kikade. Barnen tycker ju att det är så spännande och mamma också. Haha!

I skrivande stund håller gubben på å tvättar altanen. Jag röjer i köket och tvättar. Precis sånt man vill sysselsätta sig med när vädret är gott.













Tänk att i just precis den där ballongen har jag flugit över den här staden. Riktigt häftigt var det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0