Glad Påsk!!

Påskafton var då äntligen här. Mest barnen som längtat i och för sig. Så spännande att se om påskharen varit här och lämnat några ägg.

Å jodå, det hade han allt. Klockan sex imorse väcktes jag av Leah som stod å babblade nått om att leta och att hon hittat kaniner på golvet. Jag som ännu inte var vaken trodde jag hade en konstig dröm.

Nu står jag och väntar på att grillen ska bli klar så vi kan slänga på köttet. Det börjar kurra lite smått i magen, trots att det inte var allt för många timmar sedan vi hade minipicknick på altanen.

Ikväll blir det till att gå till brasan och kika på fyrverkerier.

Ha nu en härlig påskafton allesammans!!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0