*Jag tar mig tid*

Jag förstår inte hur småbarnsföräldrar finner tid att lägga på bloggande. När ska jag hinna sätta mig och plinka ner några rader och en bild som gör en viss dag till ett tydligare minne? Jag fattar inte, men än en gång ger jag mig på ett tappert försök att få liv i den här bloggen. Jag saknar det ju trots allt.

Nu blir det bildbomb från i somras. Oooh vad jag längtar till sommaren. Först lite jul och sedan sommar.





























Jag längtar efter att umgås i solen, att äta grillat och att slippa ha jacka. Jag längtar efter sol och bad, poolhäng och ljumma kvällar. Ååh!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

äntligen!!!!!! som jag har längtat

2013-11-17 @ 16:27:56
Postat av: FRÖKENFRIGÅRD

kom igen ta dig tid!! skriv nått kul..vad gör ni dagarna?
ses sällan varke IRL eller på FB ellleeer här.. din blogg e ju jättefin! skriv skriv skriv HEHE*

Svar: Men jaa, jag ska försöka få tid till bloggen. Tycker ju det är så roligt att ha å läsa själv också. Har sparat din också så jag kan läsa :)
Elle

2014-04-09 @ 16:51:33
URL: http://www.jennyjey.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0