Grattis till mej på 30-årsdagen!!

Jaha då har man fyllt 30 då.
Hur känns det egentligen kan man ju kanske fråga sej. Mmnjae, det känns okej. Jag känner mej faktiskt precis som vanligt. Men, hur låter det egentligen?? Jo, det låter vääldigt gammalt. Nu är man på väg mot 40. Oh holy shit!! Ja, ganska precis så tänker jag.

Dagen började som vilken dag som helst. Unnade mej lite slötid med ungarna i sängen imorse. Jag fick en pappersblomma och en pinnglass på sängen av L. Gullunge!
På jobbet hade ett blombud varit och lämnat blommor och choklad (mums). Chefen hade kirrat trots att hon är på semester. Fint!

När jag kom hem hade prinsen fixat å donat och efter en stund dök mamma och pappa upp med presenter å blommor. Lite senare kom även svärmor förbi med en blomma. Hade inte alls räknat med något firande idag, men detta var ju väldigt kul såklart.

Så nu är man alltså 30 dårå :-)








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0