Det var som så att...

Det blev aldrig att jag bloggade nått igår då jag var så himla trött efter zumban.
Dagen tillbringades bara hemma, här finns så mycket att pilla med så man kommer ju aldrig iväg. Plötsligt när jag satt och halvsov i soffan så hörde jag massa barnröster utanför dörren på framsidan. "Jaa, du får knacka EN gång och se ifall mamma är hemma" hörde jag en vuxen säga. Sen knackade det på dörren och utanför står min stora tjej med hela sin skolklass och fyra fröknar. Dom gör nämligen så att alla barnen får visa vart dom bor och igår då så var det barnen på vår gatas tur. Så var det med det.
 
Idag är det riktigt höstväder ute, det blåser som bara den och regnar till och från. Inte så att man längtar ut direkt.
Nä, så jag ska väl tillbringa även denna dag på hemmaplan. Tänkte småpilla lite med olika grejer och städa lite. Städa behövs ALLTID, särskilt när man har två katter och två ungar i huset, som är mästare på att stöka ner. Det ligger leksaker överallt och då menar jag över-allt. Haha!
 
I eftermiddag ska L på kalas för en kompis. Pirattema var det visst. Hon vill dock ha klänning, men det ska nog inte vara några problem.
Annars då, jo det är ju fredag igen. Tiden bara rusar förbi utan att man hinner märka. Lite skrämmande faktiskt.
 
Ha en bra fredag nu allihop! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0