Because..

..jag tydligen har förkylningstrumhinna. Ja, enligt doktorn i alla fall. Jag fick göra massa konstiga tester, stå med fötterna framför varandra och blunda och räkna till tio, lyfta upp armarna och göra fylletest genom att peta sej på näsan men det enda hon kunde säga var det, förkylningstrumhinna. Yrseln som jag upplever på morgonkvisten är rena dunderfyllan och hon trodde det hade med min förkylning att göra. Någon kristallsjuka var det inte frågan om i alla fall trots vissa likheter i symtomen. Hon trodde det skulle gå över av sej självt om ett par daga, annars så får jag söka igen. Ingen cancer i alla fall. Jag är sån som alltid tänker det värsta när jag har ont någonstans. Men jag är "frisk", sånär som på lite feber, värk i kroppen, yrsel och en jäkla smärta i nedre ryggen. Ajajaj, hon rekommenderade även att jag skulle se en sjukgymnast, haah. Kanske man skulle ta tag i det dära och få bukt på sitt ryggont en gång för alla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0