Sweet weekend

Halli hallå!!
 
Shit vilket sketväder man vaknade upp till idag då. Framför allt var det himla trevligt när man hade en minsting som fick för sej att hon skulle upp när klockan var 5. Det ställer till det rejält när man ställer om klockan. Igår vaknade hon typ halv åtta eller nått och det är ju helt klart mer uppskattat.
 
En trevlig helg har man haft i alla fall. I fredags var vi hemma hos ett par vänner, jag, sambon och mini. Stora tjejen var iväg på annat håll och andra äventyr.
Vi fick god middag och även ett par glas vin fick man i sej. Himla trevligt var det, absolut.
I lördags vart jag hembjuden till en annan vän. Himla najs det också och ännu mera vin dracks det då. Sweet!! Jag, Frida och Jenny, just like the old days. Jag å Jenny hamnade på varterskrogen sen, stööört. Sicket folk!! Jaja, trevligt var det i alla fall.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0