Renovering av toalett med Bebis..

Att renovera samtidigt som man ska ta hand om en 10-månaders bebis är då inte det lättaste. 
 
Varje dag när jag öppnar dörren in till våran "toalett" så tänker jag SHIT!! Vad har jag gett mej in på.
Jag som bara skulle byta golv råkade pilla loss lite tapet, vilket var så himla kul så jag inte kunde sluta. Det ena ledde till det andra och vipps så rev jag en vägg också när jag ändå var i farten.
Visst, när man är mammaledig har man all tid i världen. Nä, riktigt så är det ju inte. Har jag tur så sover E 1½ timma på dagen då jag kan jobba ostört. Då tar det tid vill jag lova. Men jag ser det positivt...En dag är det färdigt. Man får tänka framåt helt enkelt.
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0