Bellas Möhippa

Här står jag mitt i middagslagningen och tänker tillbaka på gårdagen. Vilken grymt lyckad möhippa det blev. Så himla kul. Bella gifter sej om endast 3 veckor och vi var ju tvungna (stavning?) att fira av henne såklart. Allt blev så bra, hon var dock ganska så bångstyrig där ett tag men det släppte ju sen framåt småtimmarna. Märkligt?! :-o
 
Hon hann med både att bli kidnappad, besiktiga bilar, klippa lappar i grabbarnas filsingar på stan, binda en brudbukett (vi andra band tärnbuketter), äta mat, döda Tomten, shakea ass'et av sej på Hard Rock m.m. Oh yes! Mycket lyckat alltså.
 
Jag tror att blivande bruden vart helnöjd med sin dag/kväll och hon mår väl precis som hon borde en dag som denna. Själv mår jag tipptopp nu, men imorse när kidsen vaknade strax efter 7 (kom i säng runt 4), då var jag inte så fräck. Efter att ha sovit middag och två Ipren senare så är jag nu på banan igen.
 
Härlig lördag på er!
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: isabella

Haha...så fint vi hade det, grymt! Tycker bäst om min tungbild på hard rock grymt nöjd! Puss puss

2012-11-11 @ 16:52:12
Postat av: Jenilita

Ser ut som ni hade kul :)

Vad snyggt dukat det var med det stora bordet duken och klädseln på stolarna helt i min smak är det hemma hos dig??

2012-11-12 @ 13:25:16
URL: http://www.blonditamedfotboja.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0