Ny mössa till mini

När jag var på barnmässan här i göteborg så träffade jag en kvinna som stog i sin möss-monter. Jag älskar hennes mössor och L har haft flera stycken och nu fick även E sin första.
Blev totalt förälskad i en annan av hennes mössor, men den var tyvärr för liten för min lilla mini. Hon sa då att hon nog hade en bit tyg över och kunde sy en större till mini. Sagt och gjort, idag kom den på posten.

Är den inte helt underbar?

Här har jag vikt upp den ganska mycket då den var lite stor.


Kommentarer
Postat av: Emma

Hej!

Vilken fin och mysig blogg och vilka söta små tjejer du har.

Mössan var verkligen super fin.

Önskar dig en fortsatt trevlig helg!



//Emma

2012-03-31 @ 11:58:11
URL: http://emmas83.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0