Hos mormor!

Halloj!!
 
Är hemma och mellanlandar innan jag ska vidare till mamma. L är där och badar så jag tänkte dra mej dit jag också. Har precis kommit hem efter att ha varit hos mormor sedan imorse och målat. Det gick faktiskt himla bra och vi var klara i god tid innan golvkillen kom dit. Väldigt mysigt färg fick hon på väggarna och jag blev själv lite sugen på att ha den i sovrummet.
Jaja, eftersom att det inte var så jättekul för L att vara där hela dagen så stannade vi till på en jättemysig lekplats så hon fick leka av sej lite och innan vi åkte hem så stannade vi till på Triumf och tog oss en glass i solen. Så har den här dagen sett ut hittils i alla fall.
 
Ha de gött nu i solen!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0