Sommar-rusk!!

Man är ju inte direkt förvånad över att vädret är som det är. Det var många år sen sommaren var som den borde. Jag kan inte minnas sånt här rusk från mina barndomssomrar i alla fall. Då var det barfotalek, gräs som kittlade mellan tårna, sol och värme. Vad hände med det?

 

Såhär såg det ut igår när vi försökte oss på att göra en helt vanlig sommarsyssla som att fiska krabbor.

Till slut kom ösregnet och jag å Lillan rusade och satte oss i bilen medans Elliot tappert fortsatte försöka fånga krabbor. Genomvåt kom han tillslut också knatandes mot bilen och vi fick åka hem igen.


Kommentarer
Postat av: Linn

Härligt glada ni ser ut trots sommarrusket! Det är bara att strunta i vädret och göra roliga saker ändå tror jag.

2012-07-14 @ 16:57:19
URL: http://lyckoland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0