Onsdag 18 Juli,

Ännu en gång sitter jag här mitt i natten och skriver ett par rader. Lillan sover gott och minstingen gnällde till lite nyss, men det verkade som att hon somnade om sött igen utan min hjälp.
 
Idag har det varit riktigt gott väder. Inte så varmt men solen sken ju. Så jag och kidsen hängde på mamma och pappa ut till båten en sväng. Jag tänkte att lillan kunde fiska lite krabbor (då det inte gick så bra sist ju) men herregud, där var helt dött. Inte en enda krabba syntes till, men en mysig stund vid havet blev det ju i alla fall. 
Då sambon ändå var iväg och gjorde annat så avslutade vi kvällen vid poolen. L älskar verkligen att bada och nu dyker hon riktigt bra från kanten. Så himla redig med mamma som peppar på kanten. Det var ju ändå typ bara en månad sedan hon lärde sej simma. Det går sjukt fort fram.
 
Till nått helt annat, så fick jag köpt mej en dynbox idag. Äntligen har jag någonstans att förvara dynor och filtar på altanen. Naaajs som fan.
 
Nä, nu är jag sjukt trött och ska ta och skutta i säng alldeles alldeles strax. Natti!!
 
...Fuck!! Nu strular bilderna. Meeen det kommer imorgon ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0