Nu blir det film.

Ojojoj, gott väder idag också. Härligt härligt, men trots det låg vi kvar i sängen länge och drog oss. Efter frullen tog jag och L våra cyklar och åkte på kattrunda, vi är nämligen "kattvakter" nu ett par dagar. Sedan blev det en sväng till backaplan med familjen och sedan hem igen. Självklart hann vi med en stund vid poolen också. Hon är helt grym på att dyka nu Lillan. Inte sjuttan kunde jag dyka när jag var 6 år, vet inte ens om jag kunde simma. :-o

Gjorde smarrig middag idag (inte för att det brukar va äckligt, men kul med nått nytt). Kyckling-wrap eller vad man kan kalla det. Gott som satan var det i alla fall, tyckte både Prinsen och Lillan.


Efter ytterligare en kattrunda så sitter vi nu i soffan, godiset är framdukat och filmen är snart redo. Komedi blir det idag, får väl se om det är nått att ha.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0