Onsdag!

Hej hopp!!!

Simskolan gick bra som vanligt. E vart lite gnällig så jag slängde fram booben (funkar alltid), sen var hon hur nöjd som helst en stund innan hon somnade. När L hade plaskat klart så åkte vi förbi mammi å hämtade upp henne sen en sväng till b-plan.
Så fick jag ju då till slut köpt min fina fina ljusstake som jag spanade in för ett tag sedan. Helt sjukt vad man kan välja att lägga sina pengar på tycker jag. Men ibland hittar man saker som man bara måååste ha. Ah, ni vet ju säkert själva hur det kan vara ibland.

När vi sen kom hem till slut så var det middagsdags, hemmagjorda hamburgare. Oh sweet lord så gott, med Frisco-bröd....måste vara Frisco. Det blev ett bröd över så undrar om man kanske skulle ta sej en hamburgerlunch imon då. Muuums!! Fy fasen asså, ibland blir det lite för mycket av det goda känner jag. Har precis slängt i mej två skålar chips, en glasstrut och förut slank det till och med ner en liten negerboll, ajajaj. Tur att man skaffat träningskort.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0