Vinter!


När man liksom väl började ta till sej att det blir ingen vinter, det kommer ingen snö, vad händer då?! Jo minsann då kommer snön. Lite blandade känslor hos mej faktiskt. Jag var redo för vår nu, men visst var det lite mysigt med lätt snöstorm. Mest glad blev man ju för stora tjejens skull. Äntligen fick hon använde både pulka och skidor. Själv tycker jag ju mest att det plöstligt blev lite bökigt med all snö. Man fastnar med vagnen och hjulen vill inte svänga dit jag vill och så blir det ju otroligt söligt och blött i hallen. Meeen, det gör ju inte så jättemycket egentligen. Jag har inte bråttom nånstans, jag är ju för sjuttsiken mammaledig.



Idag var jag, syrran och E på Allum en sväng. Man hinner ju inte så mycket på dom stackars 4 timmarna som L är på dagis. Så blev jag sen då jag tappade bort min fina fina sjal (som jag för övrigt älskar) i nån av affärerna vi hade snurrat i så jag fick ränna runt samma väg som vi redan hade gått en gång genom alla affärer nästan och till slut innanför Lindex dörrar hade någon plockat upp min älskade sjal och lagt den uppe på en hög med ihopvikta jeans. Ååh jag blev så glad.

Testade för första gången att handla med Wrapp idag. 50:- på Clas Ohlsson gick till en dvd-film till Lillan. Det kan la alltid va skoj och det funkade huur bra som helst. Utöver det så blev det två plagg till minstingen också, en klänning med uggla på (såklart) och ett par gosiga bubbelgumsrosa velourbyxor. Myyys!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0