TvåTusenTolv

Jaha, då har man påbörjat det nya året nu då. 1:a Januari kan väl aldrig vara en rolig dag, kan nog inte minnas en enda 1:a januari som jag har varit pigg eller hittat på något roligt på.

Igår hade vi kul i alla fall. Var hemma hos syster yster och firade. Vi käkade gott och pangade raketer såklart. Sen spårade det väl ur egentligen. Jag satt och ammade och var allmänt seg, men så dök syrrans granne upp och det blev liv i luckan. Haha, sicken go gubbe. Så då blev det en del härliga garvisar och dom blev rundare och rundare under fötterna. Själv var jag ju spik nykter såklart, men jag hade minst lika kul i alla fall, haha.

Barnen gick bananas och sprang fram och tillbaka och Lillan var väl vaken till halv fyra tror jag. Shit, att hon pallade. Dock så hade hon sovit en stund lite tidigare på kvällen, så det gjorde väl sitt.

Idag är vi allmänt sega och det har inte blivit många knop gjorda. Jag hämtade hem Lillan nyss bara och vi stannar väl i soffan i kväll I guess.

God fortsättning på er! 
  
Mina älskade flickor



Förrätt: Nån toast med ingefära och lime-marinerade räkor, avokado och chilisås.


Varmrätt: Smördegsinbakad oxfilé med gorgonzolafyllning och potatisgratäng.


Efterrätt: Ginos med cocosflarn och vaniljglass.


Lillasyster sov så länge det pangade, så fort vi gick in så vaknade hon igen.


Jag och min älskade syster.


Jag och älsklingen.

Kommentarer
Postat av: Annica fr fikagruppen

Fasen så snygg du e Elle!!!

2012-01-01 @ 20:21:04
Postat av: Petra

Åh så söta dina tjejer är <3. Du en fråga, hunden på väggen bakom vad din syster (gissr jag) på en av korten, var hittar man en sådan?? :)

2012-01-02 @ 07:51:26
Postat av: Elle svar:

Tack Petra! Hunden är ett tyg från IKEA som tyvärr inte finns kvar längre. Synd eller hur?! :)

2012-01-02 @ 10:33:25
URL: http://ellec.blogg.se/
Postat av: Annica

Såklart jag menar det! Kanonsnygg. Glöder om dig! :-D

2012-01-02 @ 11:42:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0