Det går undan.

Idag var jag på bvc med min lilla tjej, stora tjejen var i och för sej också med då hon har jullov från dagis den här veckan också.

Hon är en riktig going vår lilla bebis...och inte så liten längre. Hela 5380g visade vågen idag och mästickan visade 57,5 cm alltså en redig bit. Barnläkaren var där och kikade igenom allt som skulle kikas på och allt såg jättebra ut. Det känns lika bra varje gång man får höra vilken fin dotter man har, såklart.

Det går så otroligt fort allting, det känns som att jag kan se henne växa ur min famn, men det dröjer ju ett tag till tack och lov. Däremot så ser man ju hur hon utvecklas dag för dag och lär sej nya saker (om skratta nu är nånting man "lär" sej). Hon kan i alla fall ligga på skötbordet och prata med sina små figurer som hänger där över och skratta ljudligt till dom. Undrar vad som diskuteras där medans mamma byter blöja?!



Efter bvc kom Maria förbi en sväng och nu ikväll har Danni varit här å vi kikade nån rysar-rulle som hon hyrde med sej. Den var helt okej faktiskt, otroligt för att ha varit Dannis val, haha!

Nu sitter lillsessan här bredvid mej och väntar på att vi ska nana så nu blir det till att fräsa ett varv med borsten på bissarna för att sedan hoppa i säng. Så god natt på er och sov så gott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0