HOT HOT HOT!!!

Jag vet, man ska absolut inte klaga på värmen, men jag är bara så tvungen. FY FAAAN!! Jag avlider snart, på riktigt. Ikväll är det lite svalare ute (tror jag). Nu när klockan är 21 så har vi endast 27 grader. Lillan sover i vagnen ute på balkongen och har gjort det dom senaste nätterna. Det funkar inte annars. I övrigt så har vi det alldeles lövely här nere och badar mest hela dagarna. Förutom igår då, när vi var på marknad. Att jag inte dog. Det var den längsta marknad jag sett i hela mitt liv. Jösses!! När vi var klara, (fick avbryta lite hastigt då jag trodde våran bebis som inte haft kläder på sej sedan en vecka tillbaka skulle svettas ihjäl) så gick vi in på en stormarknad där dom hade AC. Så fick hon lite mat och ny blöja. När vi hade svalkat oss lite så tog vi oss en sväng inne på kyrkogården. Det är ju så fint där. På en sval stenbänk i skuggan hade vi lite picknick innan vi begav oss hemåt igen.

Detta var ju bara en liten kort update om vad som händer i mitt liv just nu. Bilder och så kommer när jag är hemma igen.

CIAO!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0