Himpavimpa!

Jaa, min blogg är allt lite himpavimpa ibland...Den dagen jag sitter och läser tillbaka så kommer jag väl att fatta nada. Men jag vill ändå få med allt. Jag skriver alltså idag torsdag, innan jag ska iväg på zumban. MEN det handlar om i förrgår och jag daterar som i förrgår också. Inte lätt att hänga med här nej.

I alla fall så fick jag nys om att Bolagret hade kursat och att de tvar dags för utförsäljning. Vem gillar inte sånt va? Mötte upp Tina från mammaligan och spanade runt lite ute på 421. Hittade inget JÄTTEklipp, men lite småskit fick jag allt med mej hem. Krokar till förrådet, toarullehållare, ljus, trädgårdshandskar och nog det bästa av allt, en oljesprayflaska. Nice!


Efter det var vi på bvc med lillfisen. Hon växer minsann så det knakar och rejält tung har hon blivit, med sina 8370g och 68cm. Vaccinationen gick bra, men jag valde ändå att hoppa över dagens träning. Istället packade vi ner lillan i vagnen. Lämnade stora tjejen för övernattning hos gammelmormor som passade huset längre upp på gatan och gick på en kvällspromme. Hur gött som helst.
Vitsippor


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0