Onsdag

Idag hade vi lite sovmorgon jag och lillan. Så himla skönt, helst när man inte fått sovit ordentligt under natten. Det är så mysigt att kunna ligga och dra oss på morgonen jag och Lillfis, när pappsen dratt till jobbet.

Idag låg vi kanske och drog oss lite för länge och kom precis i tid till simskolan. När simskolan var slut och lillan avlämnad på daggan så åkte jag hem till mamma. Vi tog en sväng till backaplan, men så jobbigt det var. Har haft sjukt ont i ljumsken idag när jag går, speciellt när jag lyfter benet. Mycket märklig känsla. Men jag fick i alla fall köpt en väldigt färgglad och söt jacka till lillan och ett linne till mej. Kollade även på lite boots till lillan som vi åkte å köpte ett par senare, efter att jag hämtat henne. Då var det gjort.

Såå fick inte målat några dörrar idag heller. Men det är nog lika bra, vila vila vila är ju det läkarn har sagt, men av ren rastlöshet så får man ju saker gjort ändå när man går hemma. Kanske tar det imorgon istället då.
Barnjacka och bootsLinne med svarta fåglar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0