Underbara Onge

Imorse vaknade jag av att det lät ifrån hallen utanför sovrummet. Jag hörde att någon var och rotade i byrån och ropade försiktigt på dottern. "Jaa mamma", fick jag till svar. "Vad gör du?" fortsatte jag och hon svarade att hon hade tagit på sej kläder och nu skulle hon gå ner och titta på tv. Gullefisen!!!

Att hon går upp och smyger sej iordning för att inte väcka mamma och pappa. Andra morgnar har jag vaknat av att hon ligger i sin säng å ropar "Mammaa koooom!!!!!" ända tills jag lyckats vända mej i rätt läge och sedan fått hävt mej upp ur sängen. Suck!!

Hoppas det blir fler dagar som denna ♥


 Såhär gött hade jag det för övrigt igår kväll. Riktigt läskig film det dära, Grave Encounters. Jag satt mest och gömde mej under min filt. Haha!!


Nu ska jag kila iväg en sväng och handla lite. Hörs sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0