Tjockisfika!!

Go afton på er!!

Nu är man hemma igen och sitter i soffan med fötterna på bordet. (Jaa, det får man.)
Fikan var ju hur trevligt som helst idag också. Svårt att misslyckas med alla dessa goa tjejer på ett och samma ställe.
Jag tog mej en hallonpaj, dränkt i vaniljsås. Åh sweet lord va smarrigt det va. :-o
Tycker stället vart helt okej också, men nästa gång får vi nog ha nått bekvämare att sitta på. Snacka om träsmak, ojojoj.

Och va hände under tiden då, det blåste upp till storm och började regna som tusan. Riktigt ruskväder. Fyy bubblan!! Me don't like, i alla fall inte om man behöver ta sej utanför dörren.

Nu ska jag ta mej en liten kvällsmacka innan det är dags att tänka på refrängen. Natti på er folks!!

   


Kommentarer
Postat av: kristin

hej! nje..ebba kom åt knappen o sände iväg he he....nu kom jag inte ihåg vad jag skulle skriva....hmm.... hur går det i backa ..? är du sjukskriven nu ser jag! usha...har ni fått en ny chef än? skall faktiskt hoppa in på löradg och jobba i mölndal he he..shiit se hur de blir... ;0)

2011-09-07 @ 14:24:44
URL: http://bygganytt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0