Sunday, a sunny day??

God morgon!!
Idag har dom lovat temperaturer runt 24 grader...Det verkar vara på god väg i alla fall. Frågan är bara om solen orkar sej fram helt genom molnen.

Jag ska strax göra mej och hjärtat iordning för att följa med henne till ett kalas. Sen har jag två hela timmar alldeles för mej själv, hmm undrar vad man ska hitta på då. Sambon ska iväg och leka med grabbarna så jag får väl roa mej på bästa sätt. Funderar på om jag kanske skulle lägga mej en sväng i solariet, om inte solen vågar sej fram då såklart. Jag känner lite panik sådär över att sommaren redan är slut. Det kommer alltid så hastigt utan förvarning. Jaja, det är ju bara ett år kvar till nästa sommar.











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0