Hur många personer krävs det för att fylla en hoppko?

Tjaa!!

Idag har ju vi då varit på 2-årskalas hos lilla Solei. Korv med bröd åt vi först (som jag kom på nu att jag aldrig ens fick nån, Hmm!!) och efter det blev det god tårta och annat tilltugg. Solei öppnade sina presenter och hon verkade faktiskt rätt nöjd med uggleryggsäcken från Skip hop som vi haded köpt. Så söt!! 

Efter kalasandet hjälpte jag syrran att snagga håret lite innan jag skulle skjutsa iväg henne på party. I Kortedala, jag är rätt nöjd att jag lyckades hitta hem. Hahaha!! Jag vart lite tveksam där på ett ställe, men valde i sista sekunden rätt väg, puuuh!

Idag har vi nattgäst här. Det är lillfisens kusin som ska ligga över. Dom ligger i soffan å kollar på Robin Hood. Kulig film det där, men när den är slut skickar jag upp dom på rummet för att leka lite. Då tillhör tv:n dom vuxna. Undrar om man skulle försöka sej på en Irene Huss idag eller kanske nått annat käckt.

Slänger in lite bilder innan jag släcker ner för idag.

zoo pack Uggleryggsäck från skip hop
   <------ 3 personer krävs tydligen.





 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0