En gosse!

Idag känner jag mej riktigt seg. Har känt mej lite kostig hela morgonen, vet inte om det har med förkylningen att göra eller om det är graviditeten.

När jag låg i sängen i morse så vart jag alldeles yr å konstig. Försökte kolla på tv:n, men allt var bara suddigt och jag blev illamående. Så nu har jag mått lite halvskumt hela förmiddagen och håller mej mest lugn liggandes i soffan.

Inatt drömde jag att jag födde en pojke. Det är nog första gången under båda mina graviditeter som jag drömmer att jag får en pojke. Kanske det är en liten prins som gömmer sej där inne. Vad jag kan minnas så har jag bara drömt om flickor tidigare. I alla fall så föddes han nu i vecka 32, jag minns inte hur han såg ut eller så bara att jag dagen efter när vi var i affären kom på att jag inte hade ringt någon och berättat. Hur kan man glömma nått sånt liksom, men i drömmar kan ju vad som helst hända.


Nu ska jag kika vidare på förlossningskliniken.


Kommentarer
Postat av: Annica

OM man ska se den på bio?! I have to!! hihi... Jag har ju BF 25 så jag tror det kommer funka. När var det du hade BF? Runt den 18?



Kram

2011-09-15 @ 16:19:11
URL: http://quintera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0