Soffa beställd

Men hej på er!!

Har precis kollat på Deppan med Maria, shittans va spännande det är. Tänk att det är sista säsongen nu. Hur ska det sluta??

Maria åkte hem alldeles nyss och jag ska nog bara vila mej lite i soffan nu innan det är dags att lägga sej. Jag har såå ont i fogarna nu, men jag får ju skylla mej själv. Idag tog jag nämligen tag i vårt gamla fula skötbord och började måla om. Det ska bli så fint, hoppas jag. Ett vanligt Sniglar från Ikea som vi hade till Lillan, dom är ju inte så roliga så tänkte snajsa till det lite i alla fall.

Mitt i allt målande så ringde dom från dagis och sa att Lillan hade vart lite nere och klagat på ont i huvudet, så det var bara att avbryta och åka å hämta. Min lilla fis, väl hemma verkade hon dock rätt okej. Hon fick i alla fall en huvudvärkstablett och en stor skål med fruktsallad som hon tryckte i sej. Sen var hon som vanligt. Dock har hon sett lite grumlig ut i ögonen, eller dom är inte riktigt klara utan ögonvitan ser lätt blodsprängd ut. Får se om det går över annars får vi ta en kik på det.

När prinsen slutat jobba kom han hem och hämtade oss, sen åkte vi och beställde soffa. Yiihooo!!! Äntligen!!! Jag har såå länge vart sugen på att köpa ny. Tyvärr hinner den inte komma innan bebisen, men lagom till jul ska den nog stå här i alla fall. Tänk va vi ska myyyysa i den sen i vintermörkret, alla fyra. ♥





Kommentarer
Postat av: Isabelle

Vad blir det för soffa då? Lägg ut en bild =)

2011-10-19 @ 09:39:51
Postat av: Anonym

Du får ju lägga ut en bild på soffan :D

2011-10-20 @ 17:59:14
Postat av: Tess

åå vilken fin tröja hon har, vart har du köpt den ?? :)

2011-10-23 @ 21:46:48
URL: http://www.villaTT.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0