Målad mage!

Hallå på er!!

Har ingen direkt blogglust för tillfället om jag ska vara ärlig. Det enda jag tänker på är om den där rackarns ungen har tänkt komma ut nångång. Det känns inte så faktiskt.

Vad kan man hitta på att fördriva tiden med då, medans man går å väntar?
Igår fick lillan i alla fall använda min mage som målarduk. Hon frågade häromdagen när hon skulle få måla på magen, och då liten kan ploppa när som så var det ju ingen idé att vänta. Hon tyckte det var superkul såklart!! Mindre kul tyckte hon att det var när jag senare hoppade in i duschen. Haha!! Hon trodde jag skulle ha det där. No no...

    
Från början skulle det vara en katt sa hon, sen seglade hon iväg och det blev allt möjligt :) Fint!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0