Min Fredag!

Efter att jag lämnat Lillan på dagis idag så tog jag tag i tvätten som låg å vänta. Massa bebiskläder som jag hittade på vinden igår. Jag hade massa fint som nästan är mer pojkiga än flickiga. Kanoner, då är jag ju redo för både och. Hittade även lillans labanmobil som jag nu har monterat på sängen. Så fint så!

När jag var klar med tvätten åkte jag å mötte syrran på Ikea. Där spenderade vi typ 2½ timma som vi startade med lunch. Köpte bara lite blockljus som är bra att ha nu när mörkret smyger sej på.

Väl hemma tog jag mej en nap på soffan innan det var dags att hämta lillan igen. Efter lite middag så spelade vi lite kort och memory och sånt kul. Strax blir det idolmys med Prinsen, lillan ligger uppe i vår säng å kolla på Hitta Nemo. Det blir lugnast så.


Ha det mys nu allihop!!  

Kommentarer
Postat av: Anna

Lycka till med den nya bebisen..

Här hemma väntar vi och hoppas på att det sätter igång snart =)

2011-11-11 @ 21:20:29
URL: http://molnochglitter.blogg.se/
Postat av: Caroline

Hoppas allt är bra! Spännande att kika in här och se om bebis kommit :)

Ser att du också har mask-kläder från Po.P :)

Trevlig helg!

2011-11-12 @ 07:33:04
URL: http://livetmedmanne.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0