Så jävla äckligt!!!

Uuuuusch!!!!!
Jag sitter med rysningar i hela kroppen här nu. För en stund sedan så satt jag i lugnan ro inne på toa, när jag ser något röra sej under handfatet och jag böjer mej lätt fram å ser den här stora äckliga saken. Säg inte att det är en Kackerlacka. Jag har googlat och hittar inget som liknar förutom kackerlackor fast dom har ju vingar. Jag fattar ingenting. Han är numera fångad i ett glas inne på dass å sambon får ta han när han kommer hem. Euuuwww, så jävla vidrigt!!! Jag kommer INTE kunna sova inatt.


Kommentarer
Postat av: Caroline

MEN FY vilket ÄCKLIGT kryp!! Ryser bara jag ser den.



2011-11-12 @ 07:36:55
Postat av: Anna

Igår kväll var det ett fasligt tryck neråt och en hel del ilningar.. Men inget allvarligt.. Drömde dock i natt att jag födde fyra gånger så nu får det faktiskt sätta igång =)

Kikar in i helgen och kollar hur det går för er!!

2011-11-12 @ 09:10:03
URL: http://molnochglitter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0