Nybakat!

Idag är dagis stängt så lillan är hemma. Det hade hon i och för sej varit hur som helst då hon är ledig på onsdagar, men idag var vi inte ensamma. Eftersom att hennes kusse går på samma dagis så var ju hon ledig idag också. Så hon fick vara här. Jag bakade scones och fixade smoothie med hallon mango och banan. Riktig lyxfrukost om du frågar mej. Detta är ju så sjukt gott. Synd att prinsen inte var hemma så han gick miste om det. Nästa gång kanske det blir ännu mer lyx, om jag får det bakat och framdukat utan att behöva göra något själv. Jag ska minsann lära honom.

Nu ligger minstingen äntligen och sover, gjorde ett tappert försök i att dom skulle vila tillsammans med det gick ju inte så bra. Så jag la mej bredvid henne en stund och då somnade hon. Tyvärr fick jag ju skippa dagens tuppis då min tjej satt i soffan här nere och ville ha sällskap. Hmm, får se när vi tar igen det.

Jag funderar i alla fall på om vi skulle ta å röra ihop nått gött. Kanske skulle kirra lite middag först.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0