Förhoppningsvis sista gången

Får man hoppas på det verkligen. Att dagens besök hos barnmorskan var det sista innan bebisens ankomst. Fick ny tid den 14:e november vilket är dagen före BF. Jag hoppas så att lille knoddas vill komma till oss innan dess.

Allt verkade i alla fall bra med den lille och hjärtljuden låg fint på 140. Magen frågade jag faktiskt inte vad hon fick för mått så där vet jag inte. Vikten +10kg och jag är såå nöjd med det. Jag känner mej mycket lättare denna gången mot vad jag gjorde när jag väntade Lillfisen. Inte så konstigt kanske, då hade jag gått upp 15kg mer än vad jag gjort den här gången. 

Vi gjorde även en sammanfattning om den här graviditeten och hon frågade om mina funderingar kring förlossningen å så. Jag hoppas ju såklart på att det går lika lätt och smidigt som det gjorde sist. Men vi får väl se. Det kan ju verkligen hända vilken dag som helst nu. Bara bebis känner sej redo så.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0