Fortfarande gravid +3

Magen 40+3

Sorry för mycket gnäll och tjat här på bloggen, men detta e f*n inte sant.
Varför vill inte knoddas komma ut. Jag börjar fundera på om h*n kanske har fastnat därinne, ifall h*n kanske har siktat in sej på fel utgång eller nått. Jag vet inte. Det enda jag vet är att den här väntan är en pina rent ut sagt.

Idag tänkte jag städa lite här hemma. Dom säger att det är en myt att det ska sätta igång nått, men vafan. Då har man ju i alla fall provat det också. Ananasen funkar inte i alla fall, inte färdknäpp heller, så då kanske städning kan göra susen. Då blir det ju nått vettigt gjort på samma gång.



Om en strax ska jag ta å göra mej iordning lite. Ska hämta Kärstin för att ta en donkenlunch med henne. Har varit såå sugen på en såndära McFeast Chili som dom har nu denna veckan, ända sen jag såg reklamen första gången.
Hade ju såklart hoppats att det skulle bli en BB-donk, men icke :(




Kommentarer
Postat av: Fia

Så segt att gå över.Men sonen gick jag över 15 dagar och blev till sist igångsatt och då kom han med raketfart =)

Hoppas bebis kommer snart!

2011-11-18 @ 21:03:30
URL: http://www.sofsan.se/
Postat av: Fia

Jag var inte mogen alls med Neo så jag fick gelé för att få tappen att mogna.Och ett tar timmar efter att jag fick den var jag öppen 4cm så då tog dom hinnan.Och 1 timma senare var jag fullt öppen och hade krystvärkar....tog sen 1 timma innan han var ute =)Gick väldigt fort, verkan jag eller personalen hann direkt med.



Tjejerna kom 6 veckor förtidigt med akutsnitt.Fick en blödning, en tredjedel av Novas moderkaka hade lossnat och Nora hade en fraktur på sin så det blev lite drama.Men allt sluta gott och det är det viktigaste.



Jag håller tummar och tår att bebis kommer i helgen =)

2011-11-18 @ 21:41:31
URL: http://www.sofsan.se/
Postat av: Fia

Hahaha då får vi hoppas att bebis kommer efter filmen =) Vi ska se den nästa helg om lyckas få bra biljetter.



Tjejerna mådde jätte bra, vi hade turen att det jobbade 4 barnläkaren när tjejerna kom.Vi eller jag fick bo med tjejerna på NEO i ungefär 1½ vecka.Tiden där känns som i en dimma och kommer nog göra det.Deras förlossning blev en sån chock...du kan läsa den här...www.sofsan.se/2010/05/02/nar-nova-och-nora-kom-till-varlden/

2011-11-18 @ 22:02:45
URL: http://www.sofsan.se/
Postat av: ttheresebjörkman, :)

svar;

hoppas det går bra när bebisen väl kommer! :)

2011-11-19 @ 23:28:17
URL: http://ttheresebjorkman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0