14 långa dagar

Hej på er!!

Idag går jag in i 39:onde veckan tillsammans med maggen. Helt otroligt att vi redan kommit hit. Vi går även in i November månad som jag längtat efter större delen av det här året. Med exakt 2 veckor kvar till beräknat förlossningsdatum så börjar jag faktiskt tröttna lite.  
Inatt vaknade jag av förvärkar också, flera gånger och dom blev värre för varje gång men sen, INGENTING. Suck!! Känns som att jag kommer att bli lurad många gånger innan den hära bebisen vill komma ut.

Allt är väl egentligen klart inför knoddas ankomst, förutom rummet då. Vi får väl se om det blir nått gjort innan h*n kommer. Men bb-väskan är i stort sett klar, sängen är bäddad, vagnen är redo för raska promenader. (Nån som vill hänga på?)

Tycker allt att h*n blivit vildare den senaste veckan och hela tiden håller det på å bökas å knuffas runt därinne. Kanske h*n oroar sej att vi ska glömma bort henom. Men nej, det är ingen risk.
Gravidmagen vecka 39


Kommentarer
Postat av: Tina

SÖTA LILLA MAGEN!

2011-11-01 @ 19:51:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0