Sony Ericsson Xperia Arc

Sony ericsson xperia arc

Japp, det var vad som gömde sej i min påse från Elgiganten häromdagen.

En helt grym telefon om jag få säga det själv. Finns inte jättemycket att klaga på faktiskt och om det skulle vara nått så är det batteritiden. Inte så konstigt att det inte håller mer än en dag när man håller på å pillar och testar och hämtar appar å allt möjligt annat som går att göra med en smartphone. Nu förstår jag folk som är trista som bara sitter och knappar på sin lur hela tiden, som har glömt allt vad umgänge heter. Jag förstår!

När jag fick min nya lur var det en helt ny värld som öppnade sej. Otroligt!! Hur har jag kunnat leva utan denna fantastiska apparat.

Jag kan ta oändliga former av fotografier :-D Me like!!
Jag kan ha massa roliga spel (till lillan)
Jag kan göra bankärenden
Jag kan anmäla VAB
Jag kan hitta vägen
Jag kan kolla vädret

M.m m.m Heelt fantastiskt!! Jag är såld.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0