Ledig idag!!

God morgon!!

Asså jag e så trött va. Lillan har de senaste dagarna fått för sej att hon ska vara morgonpigg och vaknar runt 6-tiden då hon kör igång med disco inne på sitt rum. Samma sak var det idag, men jag tvingade henne att låta mej sova bara en liten stund till :)
När klockan närmade sej 07.30 (då min klocka i vanliga fall brukar ringa) så skriker hon. "MAMMA!! Ta fram kläder, det är klädracet. Skynda dej!" Jaja, tror ni jag hade något val? Nope, det var bara att plocka fram nått att hoppa i snabbt. Hon hade ju klätt sej själv för längesen. Uusch, jag är verkligen inte skapt för att gå upp så tidigt. Särskilt inte när jag gick och la mej vid halv två eller nått.
Tillbringade kvällen hos min workerpal, kollade på DHW och Biggan såklart. Och lite imellan där så rev vi tapeter i hennes kök. Hon har fått för sej att jag ska kakla där nämligen. Vi får väl se när det blir av.

Idag skiner solen och det ser allmänt vårigt och trevligt ut utanför fönstret, så jag tänkte att jag och lillan skulle göra oss iordning och traska ut på promme först och lite senare blir det förhoppningsvis några timmar över till shopping :)


Haha, och jag tycker att våran kyl är tom :)



Kommentarer
Postat av: kristin

ahh..niice..vad ska det bli för kakel/klinker i köket? ;0)

2011-03-18 @ 18:05:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0