8:e Juni

Aah, nu sitter jag här mätt och belåten. Det blev en sen middag idag och ensam dessutom. Lillans dygnsrytm har vart lite pajad sedan hon somnade halv sju igår och var pigg som en lärka i morse klockan 5 då hon ville ha frulle.
Gissa om jag vart seg då.
Sambon skulle iväg en stund också, men det är rätt gött att äta middag själv ibland. Sitta med en tallrik i knät i soffan och bara vara slapp.


Idag har vi varit iväg en sväng på 421 i alla fall. Lillan har ju mått bra både igår och idag så hon ville ut. Vi var på väg till Ullared, men hamnade i sisjön. Så kan det gå.
Det blev i alla fall en ny cykel till lillfis (som vi letat efter så) och lite annat skoj.


Nu väntar min säng på mej däruppe. Jag ska bara kolla klart på Kissing Jessica Stein först. God Natt!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0