Städsjuka?!

Jag tror jag har blivit drabbad av nån slags städ och röjsjuka. Igår kväll började det och jag fick mej ett ryck, början till en väldigt grundlig städning tänkte jag. Övervåningen är ju så gott som klar förutom garderoberna och vårat tillfälliga byggrum (som får vänta). På nedervåningen finns inte så mycket röj att göra. Fast vi har en liten vrå under trappan som jag tänkte röja ur lite. När röjet är klart ska jag nog måla/tapetsera hallen på övervåningen och kanske börja lite i trappan, men det beror lite på vädret också såklart.  

Ååh det är så mycket jag vill göra här hemma. Har tänt mitt fina doftljus också så nu luktar här ljuvligt.

Yankee Candle

Kommentarer
Postat av: Emma

Yankee-candles är ju så underbara!

2011-06-13 @ 22:50:16
URL: http://ehmsii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0