Nedräkning

Idag var första dagen på sista jobbveckan innan det är dags att gå på årets semester, Weiiihooo!!! Aaah det ska bli så gott att vara ledig. Så nu är det bara 4 dagar kvar, fantastiskt.

Skulle egentligen tränat zumba idag, men oj så slappt av både mamma och mej att skita i det. Jag hittade ju inte min top. Haha!! Vässt! Istället hoppade jag och lillan upp på våra cyklar och svängde upp till mama å papa en sväng. Lillan ville bada i poolen och jag ville....öh, fika :) Så där satt vi en sund och hade det allmänt gott innan det var dags att dra sej hemåt igen. Nu ligger gosan och nanar och snart är det väl min tur också.

Magen vecka 20


Kommentarer
Postat av: Maria

Men åå synd att du inte ringde !! jag hade ju velat göra er sällskap igår. Kram

2011-06-28 @ 11:03:40
Postat av: kristin

ahh..jaa nu ser man ju en kula!!! myysigt!

2011-06-28 @ 21:27:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0