Lilla hjärtat!

Heeej på er!!

Ännu en härligt dag har vi haft. Helt underbart ju.
Var iväg hos barnmorskan en sväng tidigare idag för att lyssna på den lill*s hjärta. Oj va det tuffade på, ja det tuffar verkligen 148 slag i minuten. Men kunde ju inte hålla mej så jag tjuvlyssnade lite med stetoskopet i sängen i morse innan jag gick upp. Oops :-)

När man läser om vad som händer i magen nu i v.21 så kan man bland annat läsa att bebisen börjar få in ett eget sovmönster och det märks. Varje dag runt 14-tiden och runt 22-tiden så kör den igång därinne. Det är så jäkla mysigt så det är inte sant. Jag är såå nyfiken på vad det är för en liten rackare som gömmer sej i maggen på mej. Tänk att vi ska få vänta ända tills november innan vi får veta svaret. Hihihi!!!


gravid v.21


För övrigt så var det ju Zumba idag. Första passet på två veckor. Sweeeet lord, det kändes kan jag tala om. Efter andra låten tror jag det var, fick jag springa på toa för att jag var så kissnödig vilket ledde till sammandragningar när jag höll på å shakea sådär. Inte lätt, vi får väl se hur länge jag orkar hålla på. Känner ju att jag inte alls orkar lika mycket som tidigare.
Efter zumban åkte vi raka vägen hem till mamma och pappa och slängde oss i poolen. Faan va gött det var. Efter en liten stund kom även prinsen och lillan dit. Lillan som numera är så himla modig och slänger sej ut från stegen och plaskar runt som en liten firre. Gullefia!!

Nu blir det alldeles strax sängen, Oooh vad jag ska sova gott. Sista dagen imorgon innan jag går på SEMESTER!!! Weeiiii!!

 


Det börjar allt bli svårt att hitta något att ha på sej. Idag hittade jag en gammal tunika som jag aldrig har använt tidigare (tror jag), hur bra som helst.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0