Ännu en..

...underbar dag, med sol och 30-gradig värme. Lovely!! Att man kan bli så lycklig av lite sol.

Vi vaknade sent idag. Jag vände och vred mej innan jag gick upp vid elva-tiden, med världens nackspärr. Då sov lillan fortfarande. Det blev en sen kväll igår. Vi tog oss en snabbsväng till backaplan och kollade lite. Fick även tatt oss en burgare på Burger King innan vi åkte hem igen.

Sen blev det såklart en glass i solen, som man näst intill fick surpla i sej. Innan vi gick hem svängde vi förbi hos mami och papi så lillan kunde ta sej att dopp i poolen.

Nu sitter jag här och ska strax göra pannkakor till min lilla gris innan hon ska sova. För tillfället är hon iväg på lekplatsen med en kompis. Ytterligare en sak som är skönt med sommarn, att barnen kan vara ute å leka.

Känner mest att jag pladdrar på nu bara. Ha en fin kväll alla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0