Lotta på Lisse!!

En helt underbar kväll blev det till slut med syrran och alla ungarna (utom minstingen). Efter att vi tvikat lite pga av paltkoma bland annat så bestämde vi oss för att dra iväg. Otroligt trevligt med lite allsång på Lideberg asså. Swingfly hade ju lyft taket om det hade funnits något, haha nä men nästan. Grymt sköna låtar, verkligen.
Mitt lilla älskade hjärta kom även med på tv en liten snabbis medans hon svängde loss sina lurviga till toner från djungelboken. Haha, det var lite kul faktiskt. Hon dansade så himla fint och showade för oss.

Efteråt spelade vi lite på några av hjulen och Lillfis ville fånga ett sånt där gosedjur som man tar med en stor klo. Lätt!! Det fick vi ju fixa då va. Attans va nära det var på den ena där, men när det sket sej totalt med den så fick vi självaste Homer Simpson på kroken istället. Vilken lycka som lös i Lillans ansikte då. Lycka lös även i mitt ansikte när jag äääntligen lyckades vinna på Ballerinahjulet. Tjohoo!!! Jag e grym. Stog å käkade en glass när jag kom på att jag var tvungen att spela på 75. Tog hela brickan som hade 75 å så blev det 72...Yes!!! Jag har aldrig i hela mitt 28-åriga liv fått gå hem från Liseberg med en stjärnvinst. Detta gjorde hela min kväll. Haha!! 


Nä, nu är det allt dags att hoppa i säng. Resten av familjen sover redan (konstigt). Imon ska jag bli snygg, weeiii!!! Natti..
Swingfly
Kul på LisebergBallerina Stjärnvinst 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0