Jaa jag kan röra mej..

..men det är bannemej knappt. Jag har åkt på världens nackspärr....igen. Det är tredje gången på en månad som jag har det nu, börjar bli rätt tröttsamt. Det kom i måndags kväll, men idag har det varit värre än värst. Helt sjukt, gick i alla fall till apoteket för att köpa smärtlindring. Voltarén kunde man ha när man var gravid men inte ha i solen, samma med Eaze och Zon var tydligen receptbelagd numera. Suck, jaja men då fick jag ta Tiderbalsam då då. Betalar, kommer hem och ska kladda på detta för att äntligen få lite lindring, nä då rekommenderas den inte till gravida...Herrejä*lar!! Kunde inte apotekaren kläckt det kanske. Så jag fick så vackert ta mej tillbaka och byta till vanlig hederlig alvedon som inte ens hjälper. Irriterande!!


Kommentarer
Postat av: Helen Bolin

Gå till läkaren, hosta och säg att du brukar ta cocilana. Då får du en hostmedicin som lindrar allt och dessutom är heeelt ok för gravida ;)

2011-07-08 @ 20:47:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0