Ångest!!

Ja fy fan, sista dagen på semestern är alltid lite extra jobbigt. Herregud!!! Vart tog tiden vägen egentligen. Känner mej inte alls motiverad att lägga mej i tid för att gå upp å jobba imorgonbitti. Men lite intressant ska det bli då chefen har slutat och vi har inte fått någon ny. Nice!!

Men det blir säkert bra. Får se bara hur det går med min rygg och mina höfter. Ajaj, det kommer inte bli kul. Dags att skicka in papprena till fk snart tror jag. Igår hade jag sjukt ont i mina höfter, men det är smällar man får ta. Om bara några månader kommer det ju nått riktigt fint utav detta iiihihihi, vad jag längtar.

Nu ska jag upp på vinden tror jag och leta efter mina mammakläder. Har inga kläder att ha på mej på jobbet. Korta shorts kanske inte passar så bra där, men vi får väl se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0