Tacogratäng och kalladenvaduvillkaka!!

Måste säga att jag har haft en mycket trevlig eftermiddag hemma hos Maria. Hon bjöd på tacogratäng och efter det blev det fika. Hon hade bakat nån choklad-kladd-kanel-vanilj-kaka som vi hade vispgrädde till och det var en fröjd för smaklökarna måste jag säga. När vi hade mumsat klart kilade ungarna upp till övervåningen där det lektes prinsessa, prins och häxa. Haha, Nova var prinsessa, min lilla var prins och lille Leon var häxa. Hahaha, sött!!

Med lite lugn och ro kunde vi skitsnacka bäst vi ville. Jag älskar att snacka skit, inte om andra människor då såklart utan bara babbla på om allt man kan tänka sej. Så jäkla tråkigt bara att vi träffas så sällan. Det måste verkligen bli ändring på det nu. Så säger man ju varje gång och ändå går det ett halvår mellan gångerna man ses. Skärpning nu säger jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0