Okej då

Hade inte tänkt blogga nått idag egentligen, men så kan man ju inte hålla sej borta så här sitter jag nu med lappisen i knät.

Kollar för tillfället på nån film, The new daughter heter den visst. Inte så jättebra om jag får säga det själv. Den handlar om nån skum kulle som lockar nån tjej till sej så hon blir skum å har massa konstigheter för sej. Aja, ni fattar själva.

För övrigt så har jag tränat zumba idag, jääävlar var jobbigt det är och så jävla gött. Jag svettades som en gris (om grisar nu svettas) som vanligt. Nästa pass är på måndag redan, ett nytt pass som kör igång nästa vecka. Spännande!! Sen blir det som vanligt på onsdag och torsdag. Jag längtar redan. Nu ska jag hoppa i säng. Natti!!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0