Well it's time to go..

Nää, nu får jag ta och skärpa mej. Klockan börjar bli mycket. Jag har legat med mina ben uppdragna under mej i soffan och slumrat ett tag, så nu har båda benen somnat. Uusch, jag hatar när det blir så, sjukt obehagligt asså.

Efter jobb, zumba, nattning av barn å allt sånt där så bestämde jag mej för att göra Amerikanska pannkakor (gud, det var ju så gott). Va ju tvungen att äta efter träningen å så, sen kanske att inte pannkakor var det mest nyttiga orkade jag faktiskt inte byr mej om....Så länge man är lycklig, va?! Efter en supersnabb minikonversation på fb-chatten så gasade Frida ner till mej på lite kvällspannkisar. Så himla mysigt med en inklämd snabbdejt såhär mitt på torsdagkvällen.

Nu står det en stor säng och väntar på mej däruppe med en sovande prins i, så jag tror det är dags att gitta. See you tomorrow!!


Såhär har jag sett ut idag,
ett par svarta Jeansleggings (jeggings) från ONLY, Svart gammal tröja och ny halsbandsklocka från Gina, plus min nya fina tröja som jag köpte igår. Lite turkosgrå i nyansen och i tunt ganska sladdrigt tyg. Hur mysig och fin som helst.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0