Vårsko från Molo!

Var iväg med mamma och lillan idag på en lite shoppingrunda. Flängde runt lite här och där. In och ut i affärer. Först så hittade jag ett par moonboots som jag blev så himla sugen på till lillan. Det var ju halva priset för guds skull, men så kikade jag vidare och hittade dessa som både jag och lillan blev totalförälskade i. Japp, så dom fick det bli. Själv fick jag ett par svarta leggings och en topp. Inget jätteroligt, men jag behöver verkligen vanliga toppar. Nu blir det familjemys här hemma till Mello. Hoppas Linda Bengtzings låt är bra. Jag brukar gilla henne. Vi får se vad kvällens show har att erbjuda.

Kommentarer
Postat av: Fia

Jätte fina =)

2011-02-26 @ 20:34:55
URL: http://www.ensidaomallt.se/Sofsan/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0