Stress stress stresS


Stressig morgon som vanligt. Lillan sprider ut sina leksaker högt och lågt på hela undervåningen. Köksbordet är belamrat med pet shop-prylar och gosedjur och det ligger dockor i rad på sittpuffen. Suck!! Men nu skickade jag upp henne och några av hennes saker på rummet. Det bästa av allt, hon lyssnade, tog sina saker och gick upp. Härligt!
Nu ska jag slänga ihop lite mackor som jag kan ha till frukost på jobbet. Brukar alltid äta där på morgonen. Tycker det är lite trevligare och lugnare framför allt.

Ha en bra torsdag!

Kommentarer
Postat av: Jasmine

svar: Ja jag tycker att det fungerar bra iaf! :D Har haft mycket användning av det :)

2011-02-03 @ 15:10:54
URL: http://jasmines.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0