Skönhetsfel

Tja!!
Idag kom min älsklingar och hämtade upp mej på jobbet. Jag hade läkartid klockan 17.30 och hade ingen lust att ta mej dit själv så sambon fick köra. Skulle kolla läget med två födelsemärken jag har och det såg bara bra ut. Det fanns bara vänligt i dom sa hudläkarn. Trots detta fick jag en tid för att ta bort dom, 7:e mars. Härligt att det blev så snart. Tänk att jag äntligen ska göra mej av med skiten. Hoppas bara inte att det bli några jättestora ärr, han sa att det blir ett streck på dryga centimetern. Jag tyckte det lät mycket, men vad vet jag.
Mamma har tagit bort saker i ansiktet (visserligen hos en annan läkare) och man ser inte alls vart de har suttit. Jaja, oavsett vad så blir det nog bättre än nu.

God natt på er!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0